Utställning i Karlstad, 6-14 sep

Riksdagsvalet är nära, och det är grötigt där ute. Min andra utställning för i år har såklart politiskt tema, och äger rum i Karlstad på Galleri Konstgruvan 6 -14 september. Där levererar jag min gröt.
Jag kommer ställa upp 3 tavlor i gicléetryck samt 3 stora (sjukt snygga”!” & vidriga”?”) aluminiumtavlor, varav 2 är purfärska och tidigare opublicerade. Jag har varit bra sugen på att posta allt nytt här, men håller på detta till utställningen. I övrigt har jag med ett gäng grymma samlarkort/vykort och muggar.
Jag kommer själv vara på plats hela öppningsdagen.
Välkomna skall ni vara, ni som vill och kan!
/MBL
Galleri Konstgruvan

Kommentera

